melankoli.





I dag hade vi genomgång på våra bilder för helgens fotouppgift. När mina bilder satt uppe på tavlan slog det mig; Jag har aldrig någonsin tagit så här mycket mörka bilder. Dessutom är i princip alla mina bilder svartvita. Inte alls likt mig, men jag gillar det. Det märks att du lyssnar på Mellisa Horns nya album när du redigerar, sa en klasskompis i dag. Det ligger mycket i det. Det och det faktum att Sundsvalls dagar är är mörka, regniga och enfärgade (grått, grått, grått), vilket inte inspirerar mig (eller ger mig möjligheter) att ta färgglada bilder i härligt motljus. Jag längar redan som en tok till soliga vårdagar och vackra sommarkvällar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sista bilden var vekrligen grym, hur har du gjort det? =)

2011-11-21 @ 21:19:43
URL: http://latadagar.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Stockholm Stockholm, stad i världen. Stockholm Stockholm världens stad!

2011-11-22 @ 11:51:23
URL: http://kreativasystrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0