Marrakech.











Tre veckor i Marocko går snabbt. Lite för snabbt. Men nu är jag tillbaka till gråa, kalla och faktiskt, fruktansvärt trista Sundsvall. Verkligheten kom som en käftsmäll när vi kom tillbaka till Sverige, snö och minusgrader. Marocko har varit upplevelserikt och udda. Härligt men också lite förjävligt vissa stunder. Stunder när jag har blivit utskälld och bortjagad när jag höjt kameran. Marockaner gillar inte fotografer, det är ett som är säkert. Tur att där fanns mycket annat att plåta. Ja, jag är lite bitter. Men, dessa tre veckor har gett mig mycket skratt, många spännande möten och underbara minnen.

Vi började vår resa i Marrakech. En galen storstad fylld med åsnor, försäljare, dansare, sierskor, ormtjusare och bedragare. Vi hängde mest vid Jamaal el fna och de underbara smågränderna runt om.

Kommentarer
Postat av: Tamy

Åhhh där skulle man har varit o fotat modeller :)

Duktig du e Elin, hoppas allt är bra med dig. Kram

2012-01-17 @ 19:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0