Zanna Chanel.

Efter juluppehållet i skolan har vi nu äntligen börjat läsa Bildjournalistiska Metoder A. Det betyder att jag har fått umgås väldigt intensivt med min Canon de senaste veckorna. Underbart. Nästa vecka börjar jag med blixt- och sportfoto, men just nu är det storytelling som gäller.




Hela helgen har jag kämpat med något som jag avskyr. Att döda älsklingar. Det är svårt. Riktigt svårt. Dessa bilder på Zanna är personliga favoriter, men så har vi frågan jag avskyr, finns det plats för båda? Zanna är en klasskompis till mig, precis som alla andra jag har valt att göra mitt reportage om. På fredag ska det vara klart, och som vanligt har jag tagit mig sand över anklarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0